Napraw Sam "se01e05" Konserwacja Podwozia
- Dyskusja oraz wasze zdanie na temat:
za rok wyjdzie to znowu ziomek żeby to było dobrze to musiało by być wypiaskowane ale to i tak nie daje gwarancji że nie wyjdzie, ps tą szczotą przejechałeś rant drzwi:) czy tam klapy aa jeszcze jedno nie nakłada sie epoksydu na tlenkowy a jedynie akrylowy
Nie polecam środków bitumicznych, niczego na bazie smoły. Żadnych bitexow, obe się mszczą znacznie lepsze żywotniejsze, są masy 2 w jednym na bazie kauczuku.
Syf w tym tunelu, że lepiej nie mówić. Podstawowa sprawa czystość stanowiska pracy.
Ludziska, nie czepiajcie się chopa, sam kiedyś podobnie zaczynałem, aż zleciało 16 lat. Doświadczenie zbiera się latami.
Pierwsze dwie minuty pokazują jeszcze jedno - zabezpieczyć lakier przed naszymi działaniami. Podczas szorowania tylnego pasa autor pięknie wjeżdża druciakiem na klapę (1.36)
Z doświadczenia wiem że podkład czerwony antykorozyjny to nie warto stosować bo to lipa rdza wychodzi do roku . Już lepiej kupić puszkę farby do ogrodzeń polskie antykorozyjne które piszę że nawet na rdze i kilka lat gwarancji lub po prostu Hameraita . Polecam robiłem tak kilka aut i tam gdzie zastosowałem te farby mineło 2 - 3 lata i rdza nie wyszła , a tam gdzie była czerwona z podobnego spreju to po roku wszystko odpada .
szoruje szczotą i wjeżdża na zdrowy element, a na kiepskie blachy nie pomoze epoksyd czy reaktywny
Jaki silnik masz w tym Mondeo?
P.S. Powinno się zerwać całą czarną rdzę np. kątówką lub poprzez piaskowanie. Wstawiane łatki muszą być szczelne. Inaczej będzie między nie wchodzić woda.
to nie ważne jaka jest dysza w pistolecie, wystarczyło jedynie podgrzać środek Bitumiczny i pryskamy, a co do farby jak Ci się ma zważyć jak pierwsza warstwa musi wyschnąć i potem nakładasz kolejną , ciekawa teoria że się zważy :)))).
Jeśli potrzebujecie narzędzi niezbędnych przy naprawach samochodu zapraszam do naszego sklepu Marano
http://marano.com.pl/. Prowadzimy sprzedaż narzędzi i akcesoriów niezbędnych przy naprawach i przeglądach samochodu. Nasi sprzedawcy doradzą wam w wyborze sprzętu odpowiedniego dla was i waszego samochodu.
Myślę, że praca została wykonana na dobrym poziomie. Estetycznie czysto, blacha dobrze wyszlifowana,zagruntowana, osobiście dał bym auto w pana ręce. Moje auto sportowe potrzebowałoby również takiej konserwacji, pozdrawiam.
Fuszera taka że krew zalewa.. Może i konserwacja zgodnie ze sztuką przeprowadzona, odpowiednie środki itp, nie wnikam bo nie znam się na tym. Tylko jak widzę jak na początku piłujesz szczotką po zdrowej klapie, to mi się nóż w kieszeni otwiera.. Pozdr.
Najpierw reaktywny potem akrylowy inaczej to nie ma sensu.
Mógł byś mówić więcej szczegółów, pojęcie czerwony podkład i szary nic nie mówi, czerwony to może być podkład reaktywny, popularna minia czy nobikor, szary to zazwyczaj akryl a mały kto skojarzy go z epoksydem.
Wolno mieszać podkłady różnych firm, grunt to przeczytać czy np. na podkład reaktywny można kłaść epoksyd(w 99% nie można, reaktywny potrzebuje tlenu aby działać a epoksyd położony na niego odcina warstwę.
Bardzo przydatny odcinek :)
klimatyzacja tu